Sprängmedel


Meep! Jag är sjuk och de suger verkligen! usch för kallt väder.. Sitter och glor på tv, finns inte mycket man kan göra! men ska snart käka lite tror jag, även om min hals gör ont.. Alla älskar min rubrik ;)

Herregud, antar att alla har hört om självmordsbombaren på drottninggatan. Så himla läskigt alltså! Jag va där typ en timme innan, skönt att jag hann därifrån innan allt skedde. Fick däremot igår reda på att pappa var precis vid bilen som sprängdes först, och hade fått massa glassplitter över sig. Men inga allvarliga skador som tur är. Fy fan va rädd jag blev när han sa att han varit där. Så de blir väl ingen mer onödig shopping nere i centrum för mej! Haha, men man vet ju aldrig. Jag håller mej hellre på Norrmalm och Östermalm. Känns något säkrare. Jaja, skitläskigt i allafall!

Världens snyggaste bild på mej?

 

 

Hejsvejs och stay away from centrum


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Krya på dig Agnespagnes! Vi saknar dig i skolan. <3

2010-12-14 @ 18:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0