Hemma från mässan!

 

Åhhh! Var på gymnasiemässan idag, såg 4 personer som hade moon boots! Sååå fina dem var<3 MEN! Ingen vill ge mej ett par, och jag har inte råd själv ju, men så precis nu är det en tjej som har köpt ett par andra skoar av mej, så jag kommer ha ca 600 kr. Då tycker jag att någon kan ge mej 700 kr i julklapp så ahr jag råd!<333  Vill så gääärna ha dem!<3

 

Som jag sa så var vi på mässan idag och vi sprang runt överallt och fick information. Jag har nog kommit fram till en skola jag vill gå på i alla fall. Känns ju skönt, men om man inte kommer in där då?? Det är ju klart man måste ha fler val, men jag ahr ingen som helst aning om vad jag ska välja. De suger ju lite.. Jaja! Jag kommer nog på något.


Igår fick jag sjunga för 2 av mina musiklärare och nu ska jag sjunga All I want for christmas is you (or Moon boots) i kyrkan på julavslutningen :) Ganska läskigt, men kul också!


Ba!i!i<3

Kommentarer
Postat av: C E C I L I A - jag är mig själv, ingen annan. ♥

Jäklar vad många färger det fanns. Vilken färg skulle du vilja ha då? :P

2010-11-26 @ 18:29:14
URL: http://itsaboutck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0