Sommar

v


Haha! Hittade en gammal bild på mej från i sommras! (Jag svankar massa på bilden, däför ser min mage stor ut) Jag och Catriona var ute och fotade i obsan typ haha, de var mysigt :)<3




Här är en annan bild från i sommras, innan skolavslutningen var det typ och vi var på djurgården och grillade och så, HAHA! Tim och Olof var det typ (2 killar i min klass) Hade med sig en engångsgrill och dem ville ju inte sälla den på gräset så dem hittade en ''järn''brunn typ och ställde den där, och så grillade dem lite. Sen bestämde dem sig ändå för att flytta grillen till grusvägen. Så vi lyfter grillen och upptäcket att brunnen inte var gjord utav järn utan plast och det var et jättestort hål i den för den hade smält! Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0